Official LEGO® licensed partner site by kabooki


Spørgsmål og svar

Spørgsmål & svar

Baseret på spørgsmål fra vore kunder, har vi udarbejdet nedenstående, som sammenfatter de oftest stillede spørgsmål og tilsvarende svar.

Spørgsmål:

Bestilling og betaling:

Levering:

Returnering:


Svar:

Bestilling og betaling:

Hvorfor har jeg ikke modtaget en ordrebekræftelse?

Hver gang en ordre bliver gennemført, bliver der automatisk sendt en ordrebekræftelse til den e-mail adresse, som er blevet oplyst. Har du ikke har fået en ordrebekræftelse, kan det skyldes en tastefejl i din e-mail adresse.

Ellers kan det være at vores mail til dig, er blevet klassificeret som uønsket af dit mailprogram, prøv derfor at kigge i mappen ”Uønsket e-mail/post”. Kan du stadig ikke finde mailen, er du velkommen til at kontakte LEGO Wear Kundeservice for at få fremsendt en ny ordrebekræftelse.

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke kan vælge den størrelse, jeg gerne vil have?

Hvis du ikke kan vælge den størrelse, du gerne vil have, skyldes det, at varen er udsolgt i den pågældende størrelse.

Hvornår trækkes pengene fra min konto?

Beløbet for varerne trækkes først, når varerne sendes. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet. Vi modtager ikke oplysninger om hverken dit kreditkortnummer eller udløbsdato, men modtager blot besked om, at et beløb er reserveret til senere overførsel.

Levering:

Hvor lang er leveringstiden?

Leveringstiden er 2-4 hverdage. I perioder med særlige tilbud eller andre specielle aktiviteter, kan leveringstiden være lidt længere.

Kan jeg selv afhente de varer, jeg har bestilt?

Nej, det er desværre ikke muligt.

Er jeg sikret, hvis varerne bliver væk under fragt?

Ja, dine LEGO Wear produkter er forsikret, hvis de skulle de blive væk under forsendelsen. Måtte dine varer ikke nå frem, beder vi dig venligst kontakte LEGO Wear på tlf. 9627 5520 eller pr. e-mail på support@LEGOWear.com 

Returnering:

Har jeg returret på mit køb?

Når du handler LEGO Wear produkter skal du senest 14 dages efter modtagelsen af varerne returnere varerne, såfremt du fortryder dit køb. Ønsker du det fulde beløb retur, skal varen leveres tilbage i samme stand, som du modtog den, ligesom alle hængemærker skal være intakte og monteret på varen, som da du modtog varen.

Kan jeg få refunderet returportoen?

Her gælder følgende regler:

Ønsker du at returnere en vare, fordi du har fortrudt dit køb, betaler vi returfragten, når du benytter den fremsendte forudbetalte label. Du bedes vedlægge information om dit navn og fakturanummer, ved at udfylde retursedlen som fulgte med din ordre. Denne seddel udfyldes og returneres sammen med varerne.

Fortsæt shopping